Wednesday 4 May 2011

A moment to remember

Et av de øyeblikkene jeg husker best fra kvelden etter vielsen til Maja og Markus var da lillesøstra til Maja skulle holde tale. Ingen utenom toastmaster'n og pappa'n hennes ( og jeg da .. hehe ) visste at hun skulle si noen ord. Jeg må få med at hun er 9 år da. Hun begynnte med og si veldig forsiktig:
"Ja Maja, i dag har du giftet deg .."
Hun hadde lagt inn mange kunstpauser mellom annenhvert ord og setning.
" Da blir det veldig tomt i stua vår da.. "
Imens hun pratet gikk hun forsiktig mot bordet der Maja satt.. Hun stoppet på andre siden av bordet og så ned. Hun sa ingenting, men en liten tåre falt ned på bordet. Maja sa i ettertid at hun hadde bare lyst til å hive seg over bordet og gi søstra en stor klem.
Men Hanna, som ho heter, gikk rundt og gav hun en god klem.
Tror ikke det var så mange tørre øyne i rommet da,. Jeg klarte å ta dette igjennom ganske så våte øyne.

Photobucket

Det var forholdvis mørkt i rommet og gardinene var trekt for så jeg hadde ikke veldig mye lys å jobbe med. Jeg satte ISO'n på 3200 og blenderen på 1.4 og lukkertid på 1/50 sec.

Jeg elsker sånne øyeblikk som man kan se tilbake på og huske hva man følte akkurat da.

4 comments:

  1. Ååååå.... Verdens vakkreste øyeblikk<3<3 takk for at du posta det i dag, Anette :) hærlig bilde<3 ...

    ReplyDelete
  2. <3 bare hyggelig :) og tusen takk :)

    ReplyDelete
  3. Veldig koselig bilde. Jeg er ca sånn som deg- hoppet litt inn i fotoverden. På deltid vel og merke :) Vil gjerne følge bloggen din. Hilsen Kristine.

    ReplyDelete
  4. Utrolig herlig! Wow, for et stemningsfullt bilde! Virkelig tatt i det rette øyeblikk.

    ReplyDelete