Tuesday 5 April 2011

Maja og Markus - 04/03/11

Etter tre år som kjærester var det Maja og Markus sin tur til å gifte seg.
De giftet seg en flott, solfyllt Lørdag i Mars.
Jeg var så heldig å få lov til å følge de hele dagen.
Jeg fulgte Maja fra morgenen av og mannen min fulgte Markus.
Det var utrolig gøy å kunne få lov til å være med på en så flott feiring av to mennesker som så tydelig elsker hverandre.

Tusen takk Maja og Markus for at vi fikk lov til å ta en så stor del i dagen deres og jeg gleder meg til å se dere igjen snart:)

Her er noen få bilder fra dagen :


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

4 comments:

  1. Åå, så flotte bilder!! Så nydelige de var:) <3 .. savn<3<3

    ReplyDelete
  2. nydelige bilder anette! helt nydelige

    -mona

    ReplyDelete
  3. Å Tusen takk begge to :P Det var veldig koselig :)

    ReplyDelete
  4. Åååh, nydelige! Gleder meg til å fotografere bryllup i år. :)

    ReplyDelete