Sunday 1 May 2011

Flott dame ..

Her om dagen fikk jeg besøk av denne flotte dama. Vi satt og pratet litt på hverandaen, så samla jeg kamera utstyret og vi gikk inn i skogen som ligger rett ved huset vårt.. Vi trasket og pratet mye foto og det kan jeg vel aldri snakke nok om. Hehe..
Da vi var ferdig i skogen, hoppet vi inn i bilen hennes og kjørte til et veldig gammelt hus rett rundt hjørne. Vi tok noen bilder der og forstatte samtalen om fotoutstyr og hvordan ting fungerer.
Siste stopp på den lille turen vår ble ved et vann bare fem minutter unna.
Det ble en kjempe artig tur og jeg storkoste meg! Vi fant tilogmed markjordbær som blomstret! Det er vel tidlig?
Uansett her er noen få av bildene jeg tok av ei fantastisk flott og sterk dame!

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

4 comments:

  1. Så fine bilder av Laila du tok:)) flinka!!

    ReplyDelete
  2. Astrid-Christina3 May 2011 at 04:29

    Så utrolig fine bilder av Laila.. Du er kjempe flink Anette.. Men må si det siste bildet brakte frem tårer hos meg.. Vet ikke helt hvorfor men følte at det lå så mye sorg i øynene hennes og med tanke på hva sorgen er så ble jeg veldig rørt..

    ReplyDelete
  3. Vakre bilder av en flott og sterk dame. Enig med Astrid.....vakkert det siste bildet....rørende.

    ReplyDelete