Wednesday 11 May 2011

Casper

Lørdag 7 Mai, traff jeg denne lille karen på fem mnd og eierne hans.
Han er en nydelig Staffordshire Bull Terrier og lyder navnet Casper.
Det er ikke lett å få en ivrig liten sjel til å gjøre som vi vil, men jeg syntes han var kjempe flink med litt hjelp fra "mamma" Miriam og "pappa" Jacob.



Photobucket
Det er veldig gøy å leke med skolissene til pappa!


Photobucket

Når jeg etter flere ganger så dette fjeset igjennom kamera mitt visste jeg at jeg måtte være kjapp til å ta noen bilder før jeg ble overfalt av en ivrig tunge og lekebiting!

Photobucket

Hehe.. Jeg hadde tenkt å ta vekk hånden på venstre siden, men jeg syntes det var litt morsomt så jeg lot den være. Det er ikke lett å ligge sånn skal jeg si deg.... !

Photobucket
.. Snuser litt i gresset jeg ..


Flere bilder kommer etter hvert...

2 comments:

  1. Nydelige bilder Anette! Du fanger øyeblikkene :)

    ReplyDelete
  2. ååååh, for noen nydelige bilder! Og for et sjarmerende vesen! :D

    ReplyDelete