Tuesday 5 January 2010

Om meg




Hei! Velkommen inn hit til meg:)
Jeg er en hjemmeværende mor til tre utrolig søte barn.
En gutt på 7 og to jenter på 6 og 5.Vi bor i en liten leilighet i Mysen som vi trives kjempe godt i så langt!













Jeg er fullstendig selvlært innen foto. Det begynnte med at eksmannen min lærte meg
 noen grunnleggende ting siden han har vært veldig teknisk interesert i mange år.
Så leste jeg mye og øvde enda mer. Og jeg forelsket meg helt i å ta bilder.
 Jeg elsker hele prosessen fra man pakker utstyret før et oppdrag til man snapper bilder
 av søte, hyggelige mennensker eller dyr, og hjem igjen for å se på stor skjerm hva slags
 øyeblikk man har fanget den dagen.




Jeg håper at du liker rundturen her inne hos meg og jeg blir veldig glad hvis jeg får høre fra deg :)

Anette Lawrence

No comments:

Post a Comment