Wednesday 1 February 2012

                                          Noen dager siden sist, men det har vært litt mye som har skjedd
                                           så har ikke fått lagt ut noe.

                                           I går var jeg på sykehuset hele dagen med minstemann Nadine.
                                          Hun skal i narkose i morgen siden hun skal ha MR. Grøss, gruer meg.
                                          Hun har hatt narkose før så jeg vet jo hva som skal skje,
                                          men det er noe med det å se lille jenta mi
                                          sovne inn.   Liker ikke! Men det går nok bra..
                                         
                                                                     Lille jenta mi... <3


Men så har vi noe annet å glede oss til da.
 På fredag kommer lille tassen :) yey, gleder meg veldig.
 Eirin ( oppdretteren) spurte om jeg ville være med til dyrlegen når de skal 
til undersøkelse og få microchip. Ja! Det vil jeg! Så jeg skal bli med på det tidlig fredag
 før jeg kan ta med jenta hjem :)


                                               
                              awh.... som jeg gleder meg.. !!!!
                 


1 comment:

  1. Lykke til i morgen! Kan neppe være trivelig når lillejenta skal ta narkose, husker selv reaksjonen til min mor når jeg var mindre og måtte opereres. Hun ble liksom ikke vant til alle operasjonene og all den narkosen, samme reaksjon hver gang.. :P

    ReplyDelete