Saturday 11 February 2012

Da har lille prinsessa vært i hus i en uke:) Og hun har fått navnet Kira.

 De første nettene var hun våken endel ganger på natten. Det går jo ganske greit

siden det er noe man forventer med en valp. Jeg har prøvd å være flink til å time når

 jeg tar henne ut for å tisse. Som etter hun har sovet, lekt eller spist. Og hun har

 allerede begynnt å pipe ved døren når hun må ut. Men hvis jeg ikke ser de små

tegnene så hender det blir noen små "ulykker". Men hun er veldig flink da og

det er bare min feil for å ikke ha sett henne gå mot døra eller tatt henne ut tidsnok.. :)

Hun er en bare så hærlig og trygg valp og på tur er hun rett rundt meg og går ikke langt vekk.

Hun elsker å hamstre ting da.  Som sokker, handklær, sko, bamser og klær i det hele tatt! He he he...

ikke lov selvfølgelig, uansett hvor søt hun er når hun stolt traver bort til senga si med sin siste "fangst".

I dag møtte hun med "broren" hennes Whisky, det var bitte litt rart og

skummelt først men så lekte de ganske godt sammen. Det var fint å se siden jeg er

mye sammen med mamman til Whisky :) Så akkurat nå ligger vidunderet på gulvet

utslitt etter noen nye inntrykk i dag :)

 Her er noen bilder fra den første skogturen vår:








                                                                                                      Kira <3

No comments:

Post a Comment