Thursday 26 January 2012

Åpen dag på Folkenborg Museum


I begynnelsen av Spetember - 11, bestemte jeg meg i all hast en søndag
at jeg skulle dra med ungene på åpen dag på Folkenborg museum.
Det var ikke mye protester fra ungene for å si det sånn!

Vi så kaniner, kalver, sauer , hester og litt flere hester :) Ungene elsket det!
Jeg syntes det er positivt at barn får møte og oppleve så mange forskjellige dyr som mulig.
Ungene så ikke bare dyr, de hoppet i høyet , kastet hestesko og
de satt på en trestamme to og to hvor det var om å få den andre ned med en sekk full av høy :)

En fin dag ute med barna mine :)




Photobucket



Photobucket



Photobucket





Photobucket


Photobucket
Photobucket



Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket














2 comments:

  1. Utrolig herlig! Åpen dag på gårder er MORRO! :D Husker jeg elsket sånne dager når jeg var lita :)

    ReplyDelete
  2. Nydelige bilder og nydelige unger! ♥ Så fint det har blitt på bloggen også!
    Klem fra meg

    ReplyDelete