Monday 23 January 2012

Jeg prøver igjen..

Hei!
Nå er det lenge siden jeg har lagt noe ut her.. Før jeg la ut bryllupet av Malin og Mike,
hadde jeg ikke lagt ut noe siden August.. Og ikke så mye før det heller.
Det er jo ikke sånn at jeg har manko på bilder å blogge om heller.
Har mange turer og sånne ting som jeg kunne har lagt ut bilder fra men...
 Så jeg skal sjerpe meg litt og skrive litt oftere ( har jeg lovt det før tro? hehe)
Men jeg håper at noen vil syntes det er verdt å ta turen innom :)

Så har jeg en gla' nyhet!! Om to uker kommer det en liten tass hjem til oss :)
Da er det to år siden min kjære Cleo døde.
Rasen vi (les: jeg) har valgt er Flat Coated Retriever. Jeg fant en oppdretter ikke
 langt fra oss som jeg var å besøkte i sommer. Da de i høst søkte etter forverter på tispe,
 slo vi til på det :) Så lille jenta vår skal få valper en gang i framtiden hvis allt går bra :)
Det blir veldig stas! Nå er det litt tenking angående navn da. Ungene er veldig klare
på hva ho skal hete, men gubben er ikke helt overbevist så jeg leter og tenker for å
 finne noen alternativer.  Vel vi finner nok på noe.

Uansett, her er noen bilder fra da jeg besøkte de små tassene da de var fire uker gamle:)





Nydelige, ikke sant?! 

1 comment:

  1. åååååh, så flotte valper! Kan tenke meg du gleder deg enormt mye! :D Kjempe flotte bilder også. sv// og tusen takk for en kjempe koselig kommentar! :)

    ReplyDelete