Tuesday 24 May 2011

Busy busy

Da var vi endelig på plass i Eidsberg igjen. Vi har vært på ferie i England i nesten to uker hvor vi koste oss sammen med barna og tok også bilder i et bryllup. Vi kom hjem onsdags kveld forrige uke. Jeg og unga reiste rett til Porsgrunn for helga på torsdag formiddag. Da vi kom hjem søndag kveld ganske jeg sliten ja !
Jeg hadde noen fotoshooter i Porsgrunn i helga også så nå har jeg et bryllup, barne foto, familiefoto og alle bildene fra turen å gå igjennom.. :) woohoo.. det blir noen tusen bilder tilsammen det! hehe..
Så jeg er egentlig ganske opptatt for tida.. Men det er deilig også da :D

Uansett jeg får brette og legge vekk litt klær, så legger jeg ved noen bilder tatt i åkeren bak der Jon's foreldre bor.






Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment