Monday 13 June 2011

Ut i skogen :)

Siden venninnen min Solveig er på ferie har jeg en liten krabat på besøk her. Det er så deilig å ha noen som drar deg ut og opp av soffan! Så i dag gikk jeg og Whisky tur i skogen i 1,5 time.. Nå ligger han som et slakt på soffa'n :) Jeg tok muligheten til å klippe han litt og børste han etter vi kom hjem fra turen for da var han jo så sliten og jeg fikk ikke så mye motstand.

Vel her er noe få bilder jeg tok på den "lille" turen vår <3

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Deilig å riste seg litt :)

Photobucket

Whisky er en artig liten krabat, han er bestandig glad og det finnes ikke et eneste vondt bein i kroppen hans.. Han er bare god:)

Photobucket

Det var utrolig deilig å hoppe i bassenget for å kjøle seg ned litt syntes Whisky, og Stripa ble veldig nyskjerrig så de hilste over bassengkanten :)




No comments:

Post a Comment