Tuesday 5 April 2011

Hjemmesida mi har blitt ny

Photobucket

www.anettelawrence.com


Ok så er det en liten stund siden den var ferdig, jeg har bare ikke skrivd om den her.
Den er ikke fullt ut ferdig for jeg jobber med å bli ferdig med engelsk versjonen. Har tatt bilder i et bryllup i England og har et til nå i Mai, så da er det jo greit å ha en Engelskversjon for de som trenger det.
Vel hvis du har lyst så er du hjertelig velkommen til sida mi. Og jeg blir veldig glad for alle tilbakemeldinger om hva som kunne vært bedre/anderledes og hva som fungerer. :)


Ha en god dag videre :)

4 comments:

  1. jeg var tilfeldigvis innom nettsiden din,fordi jeg søkte etter bloggen din, og må bare si WOW. bildene var bare helt SJUKE! altså, jeg vet du er flink altså. men shit!

    jeg satt bar eåmåpte på noen av disse macro bildene, og lyssettingen din er du helt sjuk på! og jeg skjønner virkelig ikke hvordan du får det til. igjen, wow!

    ReplyDelete
  2. åå... Tusen tusen takk! Jeg blir så glad når noen sier slike ting. Det betyr uendelig mye for meg så tusen tusen takk... *rødmer*

    Jeg må si jeg savner Macro objektivet mitt siden jeg elsker å ta sånne type bilder. En dag så kanskje jeg får råd til å kjøpe et igjen;)


    U made my day! :D


    -Anette

    ReplyDelete
  3. men altså, på bildet http://anettelawrence.daportfolio.com/gallery/73994#2 så ser det liksom ut som det er veldig mørkt, men lukevel så er det jo lyst! hvordan har du fått til det?

    og spesielt det bildet her: http://anettelawrence.daportfolio.com/gallery/73994#4 og flere av de andre sneglebildene er bare helt sinnsyke. jeg forstår ikke lyset:p har du brukt noe annet enn sollys i tillegg? og hvordan blender osv bruker du her? ser jo en gjenganger i alle bildene dine er at du er sinnsykt god på lys, og ser jo da hvor viktig det er, så har du kurs, så bare si i fra! hihi;)

    ReplyDelete
  4. snoka og så jeg hadde skrevet en lignende kommentar på lyset tidligere.hehe. Men er liksom bare ett sånn særpreg alle bildene dine har, så gjør de sykt deilige for øynene. Mye å lære gitt:D

    ReplyDelete