Thursday 3 February 2011

Mye som skjer :)

Da var første Måned i 2011 over , og for meg er det nå det virkelig kommer i gang !

Til Lørdag skal jeg reise til Ulefoss for et spennende foto oppdrag.
For noen mnd siden fikk jeg mld fra ei som gjerne ville ha hjelp til å ta
bilder for butikken hennes.
Hun skal starte en dyrebutikk hvor endel av inntektene går til dyrebeskyttelsen.
Super bra syntes jeg da, som jo elsker dyr !

Oppdraget kan vel egentlig kalles prosjekt fordi det er flere ting som jeg skal
gjøre for henne. Men nå til Lørdag har vi klart å samle sammen en hel gjeng
med "modeller" som jeg skal ta bilder av .
Jeg håper de oppfører seg , det kan jo bli litt voldsomt med så mange
"modeller" på en plass :)
Så jeg gleder meg til en ganske full dag, samtidig som jeg er litt nervøs. Det er jo bildene som blir ansiktet utad for butikken hennes så det er jo ganske viktig.

Det er mye mer som skjer i Februar, som at svigerforeldrene mine kommer på besøk fra England og vi skal til Kiel med noen venner. Så Februar kommer til å gå fort.

Jeg holder også på å forberede meg til bryllup i Mars. Det er bare en mnd til på Lørdag så det er ikke lenge til ! Jeg gleder meg veldig! Jeg var jo så heldig å få ta bilder av de rundt tida da de forlovet seg, så jeg legger ved noen bilder av det søte paret.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ah.. det så litt deilig ut å kunne gå i shorts og barbeint !! Sommer'n er hjertelig velkommen nå snart føler jeg! :)

2 comments:

  1. Great pictures!!!
    Kisses, Frank

    ReplyDelete
  2. Hørtes ut som et drømmeprosjekt for meg det der. Ser det er en stund siden du skrev det, så håper det gikk bra :)

    ReplyDelete