Sunday 14 August 2011

Foto av en kul familie

Disse bildene er fra en fotoshoot med en kul familie fra Sandefjord. Det var kjempe gøy å ta bilder av de. Vi møttes et sted som heter Mule Varde i Porsgrunn. Det er kjempe fint der med mange foto muligheter. Dette er faktisk et sted hvor ganske mange brudepar reiser for å ta bilder. Da jeg giftet meg tok vi bilder akkurat her.. Selv om jeg nå bor i Østfold reiser jeg mer enn gjerne til andre steder for å ta bilder.

Vel her er noen av bildene :





Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


7 comments:

  1. Du er kjempedyktig, Anette!
    KLEM Tinemor

    ReplyDelete
  2. Å Tusen takk!! <3 Det er veldig koselig å høre det :)

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min, det setter jeg pris på. :-) Utrolig flotte blider du tar også, jeg skal lese mer på bloggen din, det er ihvertfall sikkert. :-) mvh Merete

    ReplyDelete
  4. nydelig. elsker spesielt det siste bildet av begge barna på benken!

    ReplyDelete
  5. Tusen takk Therese:) Det var faktisk gutten som spurte om vi kunne gjøre det! Hehe.. Veldig søte var de:)

    ReplyDelete
  6. Så fine bilder! Det av gutten og det helt siste var mine favoritter :)

    ReplyDelete