Thursday 28 October 2010

Besøk

Akkurat nå i disse dager har vi besøk her hjemme.
Det er denne herremannen med navnet Axxor.
Han er bare 7 mnd gammel så er ganske mye valp i han ennå. Han er veldig snill og har et flott gemytt, bare litt vel ivrig noen ganger.Han tror han er liten nok til å sitte på fanget enda da og elsker å vaske kattungene.
Men det er så deilig å ha hund i huset igjen. Det gir et lite løft på humøret og føler meg litt bedre enn jeg har på lenge.. Håper det fortsetter etter jeg må gi han tilbake..
Vel her er noen bilder fra da Axxor og jeg gikk tur på Fortet i Mysen og så på soloppgangen sist Mandag.





Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

7 comments:

  1. Nydelig hund.. Vi håper på å få hund inn her snart vi også. Det gjør noe med humøret:)

    Ta gjerne en tur på siden min og bli med på konkurranse:)
    Klem

    ReplyDelete
  2. Godt å høre at du føler deg litt bedre. Håper du får bedre dager framover Anette :)
    Det var en nydelig hund! Og helt utrolig flotte bilder av han. Trist at du må levere han igjen. Men hører at du i allefall nyter det i fulle drag mens han er der ;) Flink du!
    Jeg vokste faktisk opp med schäfer og de var virkelig flotte hunder!
    Varm klem fra meg

    ReplyDelete
  3. hærlige axxor <3<3 han er snæksy .) nydelige bilder du fanget av han, anettte. tenker meg dere koser dere ilag :D er litt sjalu nesten, han er så vakker og snill. er noe spessielt med en sånn livlig krabat rundt seg<3<3 nyt i fulle åndedrag, jenta mi ;) og ta han gjerne med hit flere ganger, hihi-da blir whisky utslitt og så får jeg kosel litt mere ;))klem

    ReplyDelete
  4. ÅÅÅÅ,jeg simpelthen ELSKER det siste bildet der(alle de andre også,men idag elsker jeg det siste mest!!) Se på den pelsen da,skikkelig babypels,innbyr til kosing:D :D :D Og seeeeee,den hvite pelsen inni ørene,eller ikke inni,men litt sånn ved ørene,nesten som på en gammel mann som burde klippet ørehårene sine!!! Men bare at her,på hunden ,så var det bare kjempesøtt og herlig!!! :) NÅ oppdaget jeg det hvite,søte håret på/i ørene på ALLE bildene,jeg har bare ikke lagt merke til det før nå..sist jeg så på de så a jeg mer merke til den babypelsen hans rundt halsen,jeg!! Men veldig søt hund altså.....og ler litt av at den vil ligge i fanget....så koselig,digre bikkja!! hehehehe:D

    ReplyDelete
  5. Ikke at gamle menn med hår i ørene IKKE er søte altså....måtte bare si det...men at på hunden var det SØTERE på en måte!!! Og det ser mykt ut....ikke sånn stivt gammelmannshår,.....uuuææhh...dette blir jo ikke bedre av å forklare!!! Du skjønner hva jeg mener!!:D

    ReplyDelete
  6. Ha ha tusen takk Christina , for at du fikk meg til å le... :D Du er så søt når du begynner å forklare deg for somregel blir det bare værre og skjønte jo hva du mente i utgangspunktet ;) hi hi ho ho ... Du er morsom du ... Savner deg :) Sammles hos Solveig neste gang du kommer ? snart ? ;) ;) klem

    ReplyDelete
  7. Hei,søta :)
    Hehehe,ja,jeg er ganske så god på sånn forklaring/bortforklaring,men jobber med saken ;)
    Godt at det er godt for noe da :D

    Det hadde vært kjempekos å samles hos Solveig vettu :)

    Må prøve å få til å komme snart,må bare sjekke litt i boka mi,hadde vært greit å fått til litt lenger en bare en helg :) :) :) Klem

    ReplyDelete